Thursday, June 2, 2011

Cabaran Tagged - Hari Pertama

Terima kasih kat Nur Amalina Aziz sebab dah TAG aku. punya la banyak task. aih. haha. whatever, ada gak idea nak update kat blog ni. hua hua.
.
.
10 things about you
.
Sepuluh benda pasal aku. heh. kacang nak mati task ni. pehh poyo la. haha.
.
.
Pertama - Aku banyak taik lalat. bukan sebab lalat berak. tapi memang kejadian Tuhan bagi aku taik lalat banyak banyak. Cuma sayangnya tak leh derma. So, collection untuk diri sendiri je la. Orang kata pemanis. Kat muka aku punya la 'ramai' taik lalat. Yang kecik ada yang beso pun ada. hoho.
.
.
Kedua - Lesung pipit. Kecacatan sejak lahir. Jangan jeles ye. Lesung pipit plus taik lalat. Aku ada complete set. WOHA!
.
.
Ketiga - Aku rendah plus frame body boleh dikata kecik. Nama pun mysara kecik. Heh. Aku penah jumpa doc camner nak beso. Doc kata dah takleh beso lagi. Sedih, sebab aku dah takleh TINGGI lagi. Kena la terima hakikat.
.
.
Keempat - Aku mudah menangis. Mama penah kata aku kena sawan nangis. yeke? Kecik kecik dulu kerap nangis, nangis tak benti benti. Bangun lambat nak pegi sekolah, nangis. Tak tau buat homework, nangis. Kena jotos tak pun kena sakat, nangis. Terpijak taik kucing, nangis. Tengok cite sedih, pun nangis. Aih. Gembeng ngan ciwek betol. haih~
.
.
Kelima - Jiwa rempit. hahaha. Jangan salah anggap oh. Aku bukan minah rempit yang kat luar tuh. Aku memang gini, suka merempit sorang sorang. haha. bawak moto laju2. kadang kadang bawak kete laju2. tu la aku. jangan la bagi aku moto cc yang tinggi tinggi. haha. naseb bek naruh cepai jer. JML 2765 kaler merah. Drive laju2 bila guna frontier bapak aku. kete orang aku tak berani. hoho.
.
.
Keenam - Suka exercise. Sukan sukan ni aku memang suka. Kalau yang long distance, aku lagi suka. haha. Bila dah masuk UTM, aku join handball. Seronok oh bila join team Handballerz ni. huhu.
.
.
Ketujuh - Aku anak ke2 dari 6 beradik. Aku kakak. Sebab atas aku abang. Aku selalu kena buli dengan adik adik aku. Yang bongsu pun dah pandai buli akak dia. Aih~
.
.
Kelapan - Specky. Start rabun sejak darjah 6. Masa tu selalu sakit kepala time nak UPSR. Senang kata, dah teruk rabun ni. Tak pakai spek memang tak nampak ar. Blurrr. Ni power spek dah makin tinggi. Risau risau. Jarang guna lens. Gatal. huuu~
.
.
Kesembilan - Kurang feminin. Sori geng, kadang kadang aku memang kasar. Aku boleh lupa yang aku ni perempuan. Tapi alhamdulliah, aku dah kurangkan sikit sikit perangai tom tom ni. haha.
.
.
Kesepuluh - Simple. Orang yang kenal tau la aku macam mana. Aku tak suka serabut serabut. haha. Apa yang aku buat, apa yang aku pakai kalau boleh nak sesimple abis. sebab dah banyak benda yang serabut, tu yang cuba simple kan mana mana yang boleh di simplekan. ye tak? hoho.
.
.
OK. Done. Berjaya menyiapkan task pertama yang di tagged. hahaha. Nak tau lebih pasal aku, tanya sendiri kat aku.
.
.
Esok buat task yang kedua pulak. yeah!

No comments:

Post a Comment