Friday, June 3, 2011

Cabaran Tagged - Hari Kedua

10 things you love ~ <3
.
.
Sebelum buat keje key in data yang beratus ratus lemon ni, jom buat task seterusnya. sepuluh benda yang kamu sayang. WOHA!
.
.
Urmmm.. apa ek sepuluh benda ni.. berpusing pusing jugak otak aku ni memikir. bagus jugak berfikir ni. bergerak neuron neuron ni. haha. Ok la. Jawab cepat.
.
.

Pertama - K810i. haha. Benda ni hari hari aku pegang then tekan then penyek tak pun baling baling. Henpon kesayangan aku ni wehhh! Dah lama. Aku pakai sejak mac 2008. Masa tu umur 18 tahun. Aku takkan JUAL. Ada sentimental value.. Fewiiitt. Beli guna duet first gaji aku keje kat kedai tepon. wohohoho. Mahal lagi masa tu..
.
.
Kedua - My lappy. BenQ kaler putih. Beli secara hutang. Berhutang dengan mama aku. hadoi. Maklum jela. Student lagi. Lappy ni dah banyak tolong aku. Thanx to my mom..
.
.
Ketiga - Sepatutnya aku tulis yang pertama, tapi malas nak delete. haha. Aku paling sayang mama dan ayah aku. Banyak sangat jasa diorang. Aku bersyukur jadik anak diorang .. Aminn.
.
.
Keempat - Barang barang yang aku selalu guna dan pakai. Selipar, baju, seluar, tudung, whatever la. Janji benda tu aku selalu pakai. Bedak johnson pun aku sayang gak tau. haha. Sape cilok memang kena dengan aku ar. Lantak ar. Aku sanggup gadoh. hahaha. Ganas tak?
.
.
Kelima - Naruto. Aku memang addicted dengan naruto. Jangan tanya kenapa. haha.
.
.
Keenam - Pendrive dan external disk. Pendrive cabuk yang dah hilang tutupnya ni la yang banyak tolong aku. Disebabkan aku sayang kat pendrive ni, aku bubuhkan keychain naruto. So kalau misplace kat kawan kawan diorang dah tau, tu pendrive aku. haha. External aku pulak, pengumpul cerita dan movie dari kawan kawan. boleh isik anime banyak banyak. Awww. Sukanya~
.
.
Ketujuh - Teddy bear dan bantal bantal busuk aku. hahaha. dah beso beso pun ada bantal busuk. tak senonoh! yela, takde bantal, camner nak tido.
.
.
Kelapan - Kawan kawan yang geng dengan aku. Tak yah la tulis kat sini. Ramai. Apa apa pun, sayang korang sangat! huhu.
.
.
Kesembilan - My house. Pos 13 Kg Sg Ranggam, Panchor, Muar, Johor. Poskod 84500. Kat depan ada kedai runcit. Boleh curik megi dan jajan selalu. hahaha. Kat belakang, bengkel rotan yang dah diubah jadi tempat buat mee siput. Hoho.
.
.
Kesepuluh - My beloved person. Dotdotdot.
.
.
Ada lagi, tapi tulis sepuluh jela. hehehe.
Ok siap. Besok buat yang lain pulak. Jom keyin data. LOL.

1 comment: