Thursday, November 10, 2011

layan Bob Marley dan Van Halen

salam.
.
ohhh boring gila time ni. aku tengah dok baca tajuk journal untuk psm aku ni. baca tajuk je ok. sebab banyak gila journal ni. ye ar, dah aku buat guna secondary data. hamek kau! berani2 lagi deal dengan dr. Maisarah tuh. zzz. malas nak pikir tajuk lain, so sebat je la apa yang ada. semoga dapat bertemu jodoh dengan journal yang boleh diguna pakai. aminn. hoho.
.
bila aku dah boring ni, mula lah aku merempat pegi bilik sebelah kiri kanan depan, belakang takde ok. zzz. dah tu aku masuk ler bilik diorang, tapi diorang ni ada geng masing2. so aku lepak jap pstu aku blah gitu je. haha. tah pape la aku, macam anak hilang mak. isk isk isk. takpe2. bukan hilang betul kan. then balik bilik tanpa pakai selipar. main lompat2 dari bilik ke bilik je. sengal.
.
bila dah kat dalam bilik, teringat lagu nih. jarang play. agaknya sebab ingat someone yang suka layan lagu2 macam ni terus je play. jeng jeng jeng. aku angguk2 kepala. syok bebenor, pastu buat pusat karoke dalam bilik sendiri. memang hobi aku memekak dalam bilik. harap2 tak ganggu jiran. weee. sori ye jiran2 kalau aku buat show tah pape. hihihi. pehh boleh plak aku tak mengantuk. tak yah minum air tahan mengantuk. hihi.
.
jom layan~
pretty woman van halen. LIVE - aku suka part yang dia buat sound 'herrrr'

a lalalala long bob marley - rasa nak bergelek2 je. hihi. wink wink.

No comments:

Post a Comment