Tuesday, November 29, 2011

Gila Talak

salam 1 malaysia..
.
.
sejak akhir2 ni kena penangan gagasan satu malaysia pasaii kena buat khidmat masyarakat kat Pekan Pahang. nice sangat sebab jumpa orang asli. aku takde la jakun sangat. tapi nak kata orang asli macam tak patut plak. because diorang macam migrate ke satu tempat dari tempat yang lain. aku plak bayangkan orang asli ni yang main sumpit2 tu takpun pegi hutan cari rotan. macam kecik2 dulu aku selalu pegi Labis dengan ayah aku beli rotan.
.
.
benda yang aku nak cite bukan pasai orang asli atau pun experience pegi berkhidmat masyarakat. benda yang aku nak cerita nih pasai gila talak. tapi secara umum je.
.
ok cenggini. disebabkan aku terpasangkan telinga astro nih aku dapat la dengar cerita2 bagai hot seorang kawan ni. teeet. dia punya gaya cerita mak aih. boleh tahan berdentum2. lokasinya, dirahsiakan.
.
.
henfon kawan ni berbunyik2 ada call masuk. pastu dia angkat la. tah apa cakap2 then terus letak. pastu member2 dia ni tanya la 'sapa weh'. kawan ni jawab la 'orang gila talak'. dalam hati aku 'fusyoooo gila talak seh. tah tahan statement'. macam hottak. ada juga orang macam ni kan. kalau la lelaki tu dengar mesti bertukar jadik orang hijau pastu lenyek2 dia ni guna kaki. 'orang gila talak' yang dimaksudkan dalam cerita ni adalah ex ex ex boy kawan ni. tah bape kali putus pastu sambung pastu tah tak tau la. kesian kan. dah la kena kutuk depan member2 kawan ni. aku yang dengar pehh pehhh tak tahan. propa sangat. sabor je lah. aihhh.
.
.
pastu suatu hari ni terkeluar kat home fb aku. aku pelik ar. dan2 dp dah lain. wahhh kemain. macam retisss ! siap in relationship. cara bhai. berani gila. bukan orang gila talak tuh. tapi orang lain. urmm tak tau la orang yang ke berapa. menurut sumber2 yang dipercayai, ramai skandal. err takde la lawa sangat pun. tapi just nice. macam perempuan melayu terakhir. padahal.... puihhh.
.
.
apabila 'mulut manis' memang semua suka. apabila 'mulut longkang' semua lari. tapi better 'mulut longkang' tapi 'hati manis'. bukan 'mulut manis' tapi 'hati longkang'. sendiri pikir ar. for guys kat luar sana, pandai2 la pilih. kadang2 tuh, ada perempuan suka mencari yang berpoket tebal. ehem2. then poket dah nipis habis kena tinggal. kesian kesian. dah couple tu cepat2 la plan kahwin. plan yang betul2 bukan main2 punya. takde duit takyah pikir apa2 relationship. nanti hati sendiri sakit bhai.. 
.
.
bukan nak mengutuk ke hape, just nak share pasaii orang perempuan punya perangai even aku sendiri perempuan. err cuma tak berapa feminin jek . hihi.
.
.
ok derr. rasa macam nak blah dulu. pape hal aku update next time. done.
next mission. buat psm yang asyik delay tuhh. hua huah huaa.. :D
.
.

No comments:

Post a Comment