Tuesday, May 3, 2011

Maaf

Ketika sedang lena tido petang, sambil peluk bantal bacin busuk..
.
*bunyi ringtone lagu kejoraku bersatu* mesej masuk inbox.. cepat cepat bukak dalam keadaan mamaisara ..
.
"Awak.. saya sayangkan awak"
.
PAPPP! terkejut gila. terus hilang mengantuk! Aduhh. Masalah!!
.
.
MAAF. MAAF.. copypaste ayat nabil tu yang aku terpikir.. Perasaan bercampur baur. Unpredictable....
.
.
*Saya mintak maaf.. saya tak dapat balas semua ni..saya harap awak faham kenapa..saya dah cakap kat awak sebelum ni*.. sambil pikir ayat lain.. sebab nak jaga hati punya pasal. kita tak leh pakai ambush je bab2 perasaan ni. bahaya! silap2 masuk sepital jiwa. heh.
.
.
*Takpelah awak.. saya faham* pehh. zappp!sentap ayat dia. aku, kesian sebenarnya. kenapa kesian? tak tau la.. sebab aku tau, perasaan tu terlalu suci.. tapi silap orang.. better choose another person. Rasa serba salah actually. Aku bagi harapan kat dia ke? Sori......
.
.
Aku cuma mampu mintak maaf kat dia. Biarlah seribu kemaafan pun, aku tetap rasa bersalah sebab dia ada perasaan tu pada seorang kawan, perasaan tu bukan sebarang perasaan. Boleh rasa aura dia. Tapi.. I just only make friend with him..
.
.
--> tenung henpon lama lama sambil berpikir lagi.. heh. udah udah la tu wehh.! pegi mandi sana!

No comments:

Post a Comment