Saturday, May 14, 2011

Im gonna miss you, JB!

Ok. Bangun bangun pagi jek terus hadap lappy. Pikir nak update entri jer sebab dah simpan niat ni sejak habis exam kelmarin. huhuhu.
.
Hari ni, aku balik Muar. Yuhuu! Suka sangat dapat balik. Semangat gila mengemas barang barang dalam bilik ni. Berkotak kotak bagai. Ingat kan sikit, padahal.. pehh. Boleh tahan, campur dengan barang si Nona dan Arek lagi. Boleh terbalik Frontier ayah aku. huhu.
.
Dalam perasaan gembira nak balik ni, aku tetap rasa sedih. Im gonna to leave JB for a certain time. Aku akan rindu JB. Sepanjang menjadi student tahun 2 SHD, aku rasa banyak benda aku belajar. Aku menjadi single rider. Aku belajar menjadi seorang yang independent. Bersama kawan kawan yang banyak membantu aku. Aku belajar melaksanakan tanggungjawab sebagai pengurus team.  Bersama Handballerz yang aku sayang gila nak mati. Terima kasih kawan kawan.
.
Aku mesti rindu korang semua. Orang orang yang dah banyak bantu aku. Orang orang yang bersama aku ketika aku susah dan senang. Aku hargai.. Next sem, kita jumpa lagi. Masa tu aku dah jadik student final year 3 SHD. Kita buat PSM sama sama ok. Kepada Handballerz, aku tetap akan main handball, if pengurus baru ajak main. huhu. Tapi tak la aktif sangat. Mesti sibuk dengan PSM. Kepada kawan kawan yang lain, kita akan tetap terus berkawan. Tetap lepak sama sama ok. Aku akan rindu JB.
.
Nak dijadikan cerita, malam tadi dok syok mengemas barang barang kapal karam , aku jumpa la barang barang yang aku misplaced before ni. haha. Cincin aku. Adek aku bagi. Lama tak pakai. Dan, bab paling sayu, sapu tangan ni. Dengan..Sweater. Malas la cerita kat sini. Senang kata aku sayu gila. Aku akan rindu kan JB.
.
.
.
Aku minta maaf kepada kawan kawan semua. Zahir dan batin. Jika ada tersilap salah sengaja atau tidak. Kepada yang penah terasa dengan aku, penah tergaduh dengan sapa sapa disebabkan perangai dan tindakan aku, aku betul betul minta maaf. -.-
.
Aku akan rindu korang nanti. Kepada Handballerz, kita jumpa time MASUM nanti ok.

No comments:

Post a Comment