Saturday, May 7, 2011

FM oh FM !

FM ataupun nama saintifiknya Financial Management, menjadi gerunan student student SHD. Tanggal 6/5 tamat lah riwayat kesan degil subjek ni. Cerita macam dah habis exam jer. gila la kau. a ah memang aku dah gila, gila sebab study FM ni bagai nak tercabut skru kerusi aku ni. hahaha.
.
.
Dah berapa malam asyik tido lambat hampir ke subuh. aku ni dah la jenis sharp pukul 12 , pap! terus tertido kat katil tuh. disebabkan FM ni, sanggup makan time malam malam semata mata nak stay up. untuk makluman, bila aku lapar aku tak leh langsung nak study. haha. patut lah makin bam bam aku ni. adehh. kena diet semula ni. jeans bagai sume dah ala ala sarung nangka busuk.. 
.
.
Bukan aku sorang je rasa efek FM ni, diorang sume pun sama. Sume memang sesuai dengan peribahasa ni 'orang mengantuk disorongkan bantal'. yelah, mengantok gila. heh. macam pelik jer penggunaan ni . ah bedal la . janji sampai maksud. hahaha. Tapi sume dok sengkang mata dengan batang mancis buku FM dan nota bagai. Sume study gila gila. boleh tembus buku tu tenung lama lama. tak pun jadik peta. (tido dengan buku). haha. tahniah korang. cara sehh!
.
.
Apa apa pun, ada lagi 2 paper akan mendatang. Manufacturing dan HRM. bukan haram tapi human resources. pehhhh. menghafal la. haha. confirm tido dengan buku lagi ni. takpe. sabar sabar. aigoo~
.
.
-->Kepada kawan kawan Good Luck sume. Tips jangan lupa share share ok. Selalu aku jer tak dapat tips. sebab terpencil terpinggir. But I dont care. huhu.  Dah la, tido tido. Mengantok gila.

2 comments:

  1. haha, aku tingal 1 paper je lagi, ;)

    ReplyDelete
  2. good luck korang. doakan aku masih mampu bertapa kat utm ni.. huhu

    ReplyDelete